Forum PZHGP
FAQ FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Użytkownicy Profil Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj
Obecny czas to Pią Kwi 10, 2020 19:21 Zobacz posty bez odpowiedzi
Propozycja zmiany w regulaminie lotowo zegarowym
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Pp026




Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 606
Skąd: Oświęcim: sekcja 3 Brzeszcze
WysłanyWysłany: Nie Kwi 01, 2007 19:15
PostTemat postu : Propozycja zmiany w regulaminie lotowo zegarowym
Odpowiedz z cytatem

W regulaminie lotowo zegarowym jest napisane kto może dokonywać pomiarów współrzędnych gołębnika hodowcy. Określone jest tam upoważniona osoba przez Zarząd Okręgu. Czy aby to konieczne?
W chwili obecnej przy dokładnych urządzeniach GPS nawet montowanych w samochodach współpracujących mapami drogowymi bardziej wiarygodnym potwierdzeniem namierzonego punktu będzie wydruk mapy drogowej z położeniem namierzonego punktu.
Osobiście używając strony http://mapa.szukacz.pl/ zrobiłem wydruki map wszystkim hodowcom swojej sekcji. Wyszła jeden błąd na niekorzyść hodowcy ( tylko około 200m z każdego lotu miał zaniżony pomiar).
Wg mnie wydruk mapy jako dokument podpisany przez hodowcę i Zarząd Oddziału powinien być wysłany do Zarządu Okręgu wraz ze spisem( na spisie jest adres gołębnika) jeśli dotyczy to nowego hodowcy lub zmiany położenia gołębnika hodowcy już lotującego.

Czy warto to wprowadzićą pozostawiam do os?du innym.
Moje zdanie już na wstępie przedstawiłem.

_________________
Pp026
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
sylwek




Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 542
WysłanyWysłany: Wto Kwi 03, 2007 16:50
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Ja widziałem kiedyś listę na której odległość pomiędzy dwoma lotującymi sąsiadami wynosiła 6km (w rzeczywistości 20metrów) i co intrygujące tylko na jednym locie.....

_________________
zdjęcia z mojej hodowli http://www.zloteskrzydlo.pl/userphotogallery.php?album_id=104 wystarczy kliknąć na miniaturkę zdjęcia
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora Powrót do góry
Piotr Zdanowicz




Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 45
WysłanyWysłany: Sro Kwi 04, 2007 5:44
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Postęp w tej dziedzinie jest ogromny i zapewne dojdziemy do tego, że największe różnice mamy w okreslaniu miejsca wypuszczenia, a to nie jest bez znaczenie w wyliczaniu listy konk.
Dla przykładu: Berlin, Hamburg - pomiar jest podany w wykazie, a wypuszcza się tam gdzie wcześniej wskaże np. potwierdzający odlot.
Te aglomeracje to sporo km. Wypuszczenie na rogatkach Berlina po wschodniej lub zachodniej stronie tego miasta to paredziesiąt km + lub -
W tej dyskusji pamiętajmy o jednym - najlepiej zmieniac regulaminy kompleksowo, z przygotowaniem i na jesień, aby wszyscy mogli się przygotować do ich przestrzegania.
Dyskusja może toczyć się i teraz, tylko bez nadmiernych emocji.
Pozdrawiam "Dobry Lot"
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:    
Zobacz poprzedni temat Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Skocz do:   

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group
style : saphir :: valid : xhtml css